Laarzen voor mensen met een lage kuitlengte

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempje_93

Laarzen voor mensen met een lage kuitlengte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-25 10:23

Hallo,

Ik heb van mezelf een lage kuitlengte (43 cm bij maat 39) waardoor ik helaas alleen maar in maat S laarzen van Petrie pas (43/35 maat 39). Weet iemand toevallig ook een ander fijn zittende en van goede kwaliteit model of merk waarvoor ik eventueel ook in aanmerking zou kunnen komen?

Ik heb in het verleden hakverhogers gebruikt, maar hierbij moest ik elke keer bij het dragen van de laars pleisters op mijn hielen plakken omdat ik deze anders openhaalde. Deze gebruik ik dus niet meer.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 20:04

Zo gek is die maat niet.

Ik heb Sergio Grasso in de collectie, zowel de reprogress als de revolution komt in jouw maat. Deze laarzen zitten op €399,- verkoop. De overige modellen zijn ook verkrijgbaar in deze maten.

Celeris is altijd maatwerk.

KiKiDo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 20:56

Tredstep heeft veel standaard maten.
Ze hebben diverse modellen; ik weet niet of de maten per model verschillen.
Ik heb ooit bij mezelf gemeten en via internet besteld.
De maten waren correct. Laarzen pasten perfect en zaten heel fijn. Ik zou ze zo weer bestellen.

Capriootje

Re: Laarzen voor mensen met een lage kuitlengte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 21:24

De Niro, ook de goedkopere tricolore modellen hebben een MC maat die ik pas met 1,60 lengte. Die zijn 44 hoog maar ze hebben ook nog de C maten die net nog lager zijn. Zeker de moeite waard om te passen bij een goede winkel :j

Bloempje_93

Re: Laarzen voor mensen met een lage kuitlengte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-25 10:51

Dankjewel voor de reacties!