Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dahlia85 schreef:Zadelmaat zou inderdaad wel een probleem kunnen zijn. Ik heb een zadelmaat 17 inch, en zelf kledingmaat 38 en ben zo'n 175 lang. Eigenlijk nooit kritisch bij stilgestaan toen de zadelpasser met dit zadel kwam terwijl mijn vorige dressuurzadel 18 inch was.
Zinzi_jewel schreef:Bij jou lengte is een 17" zadel best klein . Inch maten hebben niet alleen met je billen te maken maar ook met je lengte .
Ik rijdt met mn 173 lengte ook in 18"
Hoewel ik nu tegenwoordig voor mn billen ook niet echt kleiner kan gaan heb ik altijd 18" gehad vanwege mijn lengte
Zinzi_jewel schreef:Bij jou lengte is een 17" zadel best klein . Inch maten hebben niet alleen met je billen te maken maar ook met je lengte .
Ik rijdt met mn 173 lengte ook in 18"
Hoewel ik nu tegenwoordig voor mn billen ook niet echt kleiner kan gaan heb ik altijd 18" gehad vanwege mijn lengte
Dahlia85 schreef:Ja, ik weet eigenlijk zeker dat 1 gat korter te kort is voor mij. Dan krijg ik een stabielere houding maar wel erg geforceerd. Een half gat kan ikproberen