Leuk dat je dit topic bekijkt.
Het is alweer even geleden dat ik een topic heb aangemaakt met de avonturen van Anton & Roos.
We hebben afgelopen zomer lekker veel ritjes gedaan. Ritjes doen we met name direct vanuit hun huis bij Nature Horse Paradise in Zeewolde maar ik neem ze ook regelmatig mee naar de Veluwe. Vooral toen de hei paars was heb ik ze een aantal keren ingeladen en genoten van de mooie omgeving.
Deze zomer hebben ze ook een aantal keer collega's van mij laten genieten van een buitenritje. Dit waren collega's die vroeger wel gereden hadden maar nu al lang niet meer. Altijd leuk om mensen weer een fijne ervaring met paarden te geven. Anton en Roos vinden alles gezellig.
Mijn berijdster Lisa en ik zijn lid geworden van de NVVR en ik heb een eerste rit begeleid. De volgende staat ook alweer op de planning. Super leuk om zo op pad te gaan met andere ruiters.
Afgelopen weekend hebben we iets nieuws gedaan: het Extreme trailpark bij de Magnolia Ranch. Was echt heel er leuk om te doen. Anton en Roos waren aan de hand overal voor in. Onder het zadel wilden ze niet alles doen. Helemaal niet erg want dat is ook wel een beetje hoe ik met ze om ga. Als ze iets heel erg moeilijk of spannend vinden dan stap ik af om te helpen vanaf de grond.
Lisa heeft ook nog met Anton meegedaan aan de Eper Paardenvierdaagse. Hier gaat ze zelf nog een topic over aanmaken.
Ik ben echt super blij met mijn 2 blondies die echt overal voor in zijn!
Nou, genoeg gekletst! Geniet mee met de foto's.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.