Jill weer eens op Bokt met een gave Bok!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

GabberGill

Jill weer eens op Bokt met een gave Bok!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-25 13:35

Zoals vele weten pluk ik altijd aan alle kanten leuke paarden weg. Zo ook een nieuwe dame voor de verkoop.

Dit paard is dus te koop, maar alleen voor het juiste thuis.

We hebben alleen 1 probleem. Volgens Jill is er maar 1 goed huisje en dat is bij haar.

En heel eerlijk
Ik snap haar wel,
Met haar net 10 jaar rijdt ze er mee weg. Deze merrie is heet, maar lief. Is voor alles in zolang je maar vriendelijk bent. Je krijgt bij haar echt wat je geeft en dat is prachtig. Misschien daarom dubbel zo trots op Jill dat dit zo goed klikt.

De 15 jarige Farieta is een knappe merrie van Apache x Wellington. Ik vind haar geweldig!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig mag ik der ook rijden hahahahha

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Autumnn

Re: Jill weer eens op Bokt met een gave Bok!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 13:44

Ik snap Jill ook wel. Wat een leuke combinatie samen! Is er niet stiekem ruimte voor?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-25 13:46

Autumnn schreef:
Ik snap Jill ook wel. Wat een leuke combinatie samen! Is er niet stiekem ruimte voor?

Helaaaaaaas want ik ben fan van de combinatie en eerlijk. Ze gaat er niet meer uitgroeien

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 13:46

Ik ben het helemaal met Jill eens!

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 13:55

Is Jill pas tien joh? :oo wat een verschil met mijn 10jarige dochter :D

Ik ben het overigens wel met haar eens. Dit paard past haar echt heel erg goed :j

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 13:58

Ja, ik zie de bui al hangen. Dit gaat 'm voor jou niet meer worden, jammer joh.

Jill past er ook zo mooi op.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-25 13:58

:') Dat is het grootste probleem hahaha ik snap Jill heel goed.

Jaaa 1 augustus werd ze 10 jaar. Dus ook echt nog maar net 10 jaar. :')

Jill wilt alles wat onder mijn kont zit hahahaha.

We twijfelen al heel lang of ze een paard krijgt of toch nog een pony. Dit zouden we oo langer termijn bekijken omdat we echt teveel hebben eigenlijk. Ik weet het soms niet meer waar ik goed aan doe zeg maar. Ik dacht dus dat een paard te groot en teveel voor haar werd omdat ze 10 jaar is, maar nu ik dit zie zou ik dit paard inderdaad voor haar willen (ik rijd haar voor de eigenaren en de verkoop). We zouden haar alleen aan moeten schaffen en dat kan ik momenteel gewoon echt niet. Ik wilde haar eerst op Ziv gaan laten rijden, maar die is wat gevoeliger en toch weer een slag groter.

Afbeelding

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 14:06

Zonde, maar ook heel begrijpelijk!! dat het niet lukt natuurlijk. Vind haar op Ziv ook echt niet misstaan hoor!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 14:18

Unwritten schreef:
Zonde, maar ook heel begrijpelijk!! dat het niet lukt natuurlijk. Vind haar op Ziv ook echt niet misstaan hoor!

Zeker niet maar met dit paard is het gewoon echt een combi (sorry GG :D )

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-25 14:52

Ik snap precies wat je bedoelt. Toen ik dit gisteren samen zag gaan dacht ik "Wooooow dit is een combinatie waar ik een applausje voor over zou hebben." Alles lijkt gewoon te kloppen!

Jill is nu al 24 uur aan het bedenken wat de snelste optie is om geld bij elkaar te krijgen. Hahahahhhahaha maar ik zeg op mijn beurt, als het zo moet zijn dan komt het bij elkaar. Ik laat het voor nu op zijn beloop en wie weet!

We worden allemaal blij van haar
Afbeelding

Dit is haar pokerface trouwens. Jo g geleerd is oud gedaan
Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 15:05

Potdikke wat is ze en groot geworden en weer enorm vooruit gegaan zeg ! Wat heerlijk om die vorderingen te zien van haar.

Welke paarden/pony's hebben jullie nu zelf nog ?
En zou bijv leasen een optie kunnen zijn als jullie het toch een mooie combinatie vinden ?

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 15:11

Totaal off topic GG.
Maar het is tijd dat je je profiel aanpast: "Ik heb een eigen transportbedrijf, dochter van 1 jaar en 2 geweldige paarden."
Het is na 9 jaar niet meer zo actueel _O-

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 16:47

Ik vind het prima staan hoor :D Mijn zus was ook pas net 11 toen we ons paard kochten. Je kan er niet te groot voor worden dus dat scheelt later ook weer verkopen haha

haha1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 16:57

Wat is je dochter enorm lang voor een 10 jarige...Maar ik zou niet twijfelen en voor een paard gaan als ze nu al zolang is.Jammer dat het nu niet uit komt,ze staat hier leuk op.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 17:11

Daar zou ik een paard voor kopen , deze past perfect qua grootte en ze kan er nog n stukje op groeien.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 07:57

Wat een gaaf dier!!

Jane808

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 09:17

Jou dochter is een natuurtalent ze heeft er gevoel voor. Zulke mooie foto"s waar ze serieus en met gevoel het paard rijd. Ongelofelijk dat ze pas 10 jaar is.

Ponytante

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 10:44

Hele leuke foto's en wat een ruitergevoel heeft jouw dochter! Alleen hier raak ik een beetje in de error :') :

GabberGill schreef:
Dit is haar pokerface trouwens. Jo g geleerd is oud gedaan
[ Afbeelding ]

Want paard lijkt erg op Farieta? is dit dan Jill 10 jaar geleden? Hebben jullie het paard al zo lang? Of heb je een tweede, kleinere dochter? Of toch kopietje Farieta lang geleden? Wijst "haar pokerface" naar Farieta? Of toch naar jonge Jill? :o?

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 11:09

Oh dit is echt een goeie combinatie. Ook kwa leeftijd voor Jill. Als het zo moet zijn, dan komt dat geld wel in orde. Hebben wij hier ook onlangs meegemaakt :D

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 12:39

Heb je het er al eens met de eigenaren over gehad? Misschien zijn ze voor (de dochter van) de trainer van hun paard minder gebeten om het uiterste uit de kan te willen halen.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 13:04

Precies, ik zou iets roepen over verkoop op korte termijn zodat de trainingskosten binnen de perken blijven.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-25 00:03

Allereerst hartstikke bedankt voor de complimenten omtrent Jill, haar vorderingen en keurige stukje rijden.

Qua rijden zijn we hierop gefocust dit is een streven vanuit mij naar de paarden toe en ik vind het oprecht prachtig om mijn dochter dit te leren. Ruitergevoel is namelijk niet iets wat iedereen bezit en daarom vind ik het dubbel zo mooi.

Jill heeft momenteel geen rijpaard, maar we zijn zeker aan het kijken naar de mogelijkheden voor haar.

Mijn profiel is onderdehand aangepast. Ik heb 2 dochters die beide paardengek zijn. Zo kwam ook de foto van de kleinste op Farieta ertussendoor. Iedereen zit erop.

Omtrent verkoop heb ik uiteraard al een balletje omgegooid maar het is afwachten hoe en wat.

Ik hoop natuurlijk dat we haar kunnen kopen, maar met nog een boel andere monstertjes die we hebben staan is de aanschaf voor nu een grote uitgave. Als ik ga sparen zou ik maandelijks de stalling en een beetje extra opzij moeten zetten zodat dit uiteindelijk richting het aankoopbedrag gaat, maar dan moeten we er ook maar met de prijs uit zien te komen. Dan heb ik ook wel even nodig om te sparen :')

Omdat ze te koop staat ga ik daar niet heel ver over door hier omdat ik deze mensen ook zeker snap rondom dit paard. Het dier is voor de verkoop vanuit een stukje handel, dat is zakelijk en helaas geen liefdadigheidsinstelling.

Tuurlijk hoop ik dat wij (jill vooral) haar nieuwe eigenaren worden, maar ik zou er vrede mee hebben als dit niet gebeurd (zeg ik nu heel stoer hahahahhaa)