Vandaag had ik weer een jumping met Baron, mijn 4 jarige tinkerxfries.
We deden eerst 85cm, dit was niet zo spannend, we hebben namelijk al 70-80 parcoursen gedaan en eenmaal eens 85cm.
Hier hadden we 3 balken. Kon beter aangezien 70-80 meestal foutloos gaat, maar nu wisten we wel waarop ik moet letten in de 95cm aangezien het parcours hetzelfde bleef.
Bij deze hindernis had hij bij de landing een balk afgetikt met de achterbenen.

En deze hindernis was wel zeer spannend, ook in het 2de parcours bleef dit een spannende hindernis voor Baron.
Kan kleur ermee te maken hebben?

Enfin, 12 strafpunten, terug het paard even in de camionette en wachten met 2 vriendinnen en een drankje om ons klaar te maken voor rondje 2.
Onze allereerste keer 95cm. Gewoon zonder verwachtingen om het eens te proberen.
De werkelijkheid werd beter... Maar 2 balken en hij sprong vele malen beter dan in de 85cm.
Nooit durven denken dat hij zo goed zijn best zou doen. Hij heeft zelfs geen enkele keer geweigerd.
Dit is echt een prachtige foto

De scores even in detail.
Geen prijswaardige scores, maar ik ben toch trots op mijn paard aangezien hij ook helemaal niet spring-gefokt is.

Alle foto's zijn gemaakt door Dimitri Godfrain

Baron krijgt nu een aantal weekenden welverdiend wedstrijdverlof. 's woensdags hebben we wel nog clubles, maar de rest van de komende weken doen we wat rustiger aan.