Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hannanas schreef:Bokken = verzet. Je paard zegt dus nee. En de eerste stap is de dierenarts. 90% van het verzet is medisch, pijn. Dus.. dierenarts. De overige 10% komt door andere oorzaken zoals een ruiter die loopt te bonken en te zagen, tuig wat niet past enz.
onpaard schreef:Hannanas schreef:Bokken = verzet. Je paard zegt dus nee. En de eerste stap is de dierenarts. 90% van het verzet is medisch, pijn. Dus.. dierenarts. De overige 10% komt door andere oorzaken zoals een ruiter die loopt te bonken en te zagen, tuig wat niet past enz.
Of een goede fysio. Verder eens met bovenstaand.
Lieser schreef:Lalidan schreef:Is dit wel echt jouw paard of ook van je instructrice? Dat maakt voor de adviezen nogal uit.
Ik vermoed dat ook dit paard niet van haar is, aangezien ze niet precies weet hoe oud hij is.
Lieser schreef:Lalidan schreef:Is dit wel echt jouw paard of ook van je instructrice? Dat maakt voor de adviezen nogal uit.
Ik vermoed dat ook dit paard niet van haar is, aangezien ze niet precies weet hoe oud hij is.
germie schreef:Heeft ze het over jouw paard? En welke is dan van jou? Want nu snap ik het helemaal niet meer. We hebben een ouder paard wat bokt bij beginners, maar niet bij ervaren ruiters en we hebben een 7 jarige die altijd bokt.