Mijn aller eerste western wedstrijd!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Mijn aller eerste western wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-25 15:20

Hoi!

Afgelopen zondag is mijn droom in vervulling gegaan <3 Ik rij sinds een jaar een geweldig paard en heb de kans gekregen om met hem op wedstrijd te gaan. Het was echt een onvergetelijke ervaring. Van waar we vandaan komen, ben ik erg blij met de scores die we gereden hebben *\o/*

Vorig jaar november ben ik heel hard van hem afgevallen. Ik viel als eerste op mijn hoofd en weet daarom ook niet meer precies wat en/of hoe het nou gebeurd is. Zo eigenwijs als ik was, ben ik er weer op geklommen omdat ik geen angst wilde creeëren voor mijzelf. Na een paar minuten ben ik, terwijl ik op hem zat, herhaaldelijk gaan vragen wat er nou gebeurd was. Toen vond mijn lesgeefster het tijd om mij er toch maar af te halen :Y)

Ik gok dat ik een lichte hersenschudding opgelopen heb. Ook had ik erg veel last van mijn rug en mijn fysio en huisarts verdenken op een scheurtje in een wervel. Daar is verder niks meer aan gedaan en ik heb daar nu gelukkig ook geen last meer van. Dus na een paar weken gingen we weer aan de slag.

Waar ik wel last van kreeg, was angst. Ik wilde het niet toegeven, maar ik durfde niet meer te galopperen. :o Het vertrouwen was weg. Ik ben ook geen 18 meer en wilde toch graag mijn lichaam heel houden.

Sinds 2 maanden zijn we weer aan het galopperen, dus dat gaat echt de goede kant op. Wel durf ik nog niet te galopperen op vreemd terrein. Wel had ik een doel voor mijzelf gezet om echt op wedstrijd met hem te gaan.