Dromen tijdens het gouden uur met Juna!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

martinev

Dromen tijdens het gouden uur met Juna!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-25 12:01

En dromen, dat doen we zeker! Niet alleen met deze foto's in dromerige sfeer, maar ook omdat Juna en ik Zware Tour dressuur mogen gaan starten *\o/* wie had dat ooit gedacht!!
Het is al even geleden, maar op de valreep van het vorige jaar haalden we een hele mooie punt in het Inter1 en verkregen daarmee ons startbewijs voor de Zware Tour, echt een megadroom die uitkomt! <3

We zijn nu rustig door aan het trainen, de overstap is echt wel heel groot en we willen natuurlijk niks forceren! De wissels om de pas gaan inmiddels echt supergoed, wat een gaaf gevoel is dat! En ook het piafferen begint ze een beetje door te krijgen, zo gaaf!

Ik vind het heel leuk om af en toe wat mooie foto's te laten maken, deze keer tijdens het gouden uur in de Soesterduinen. We werden de hele dag al getagd door veel mensen in een spoed-oproep van twee fotografen die iemand zochten voor die avond, voor een fotoworkshop. Ik kon, ik woon ongeveer naast de Soesterduinen en foto's tijdens het gouden uur hadden we nog niet, dus hup, gaan! En ik ben superblij dat ik gegaan ben, wat een prachtige foto's zijn het geworden!!

Veel mensen kennen ons inmiddels wel, maar voor degenen die ons nog niet kennen, dit is Juna, onze 11-jarige zelfgefokte merrie van Firestone x Ixion X. Ik heb haar helemaal zelf ingereden en opgeleid, het is echt een droompaard. Voor haar had ik op haar moeder M2 dressuur gereden en verder was ik vooral spring- en crossruiter met verschillende paarden. Juna laat alles zo makkelijk lijken, heel bijzonder!
De paarden staan bij ons 24/7 buiten aan huis in een hele fijne stabiele kudde van 5. Ik rijd zo'n vier keer per week, meestal maar een half uurtje, en we rijden heel regelmatig in het bos, even lekker de benen strekken!

De foto's zijn gemaakt door PW Photographs (de eerste 3) en door TaRe fotografie (de laatste 3 foto's)

Oh, en supertof dat er een foto van de piaffe bij zit, natuurlijk helemaal niet perfect, maar voor mij echt een beloning voor heel hard werken! Achterhand er mooi onder en beenzetting goed! *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-25 12:04