Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rien10 schreef:Kabayo schreef:Wanneer ben je een 'professional' ?
ik vraag 25 euro per keer. Het is niet zonder risico's
Wanneer ik mijn merrie weg breng voor een training voor de wagen betaal ik 40 euro per keer
Als het je werk is.
Lizenlotte schreef:Aan zoiets dacht ik ook, maar is dat niet heel veel geld voor een 14 jarige, 40 euro extra per maand?
Lizenlotte schreef:Hoi,
Ik heb 2 meiden die mijn paard voor me willen gaan rijden (ieder 1 keer per week.) ze zijn 14 en 20 jaar oud en kunnen beiden goed rijden (als in ze hebben beiden jonge paarden ingereden/beleerd en kunnen beide een hengst rijden)
Ze helpen mij daar enorm mee omdat ik zelf langere tijd uit de running ben, daarom wil ik ze er iets voor betalen.
Wat zouden jullie hun geven per keer? Het gaat om de dochter van mijn stalvriendin en een meisje wat veel op stal te vinden is, goede bekenden dus die zelfstandig gaan rijden en mijn paard goed kennen.
rien10 schreef:@MWM Precies. Dus mijn instructeur komt er op, geen andere prof. Vriendinnen zat die me willen helpen met vakantie etc. Die krijgen een bos bloemen, chocola, mijn eeuwige dank of wat anders.
henshem schreef:Geen antwoord op je vraag, maar wel belangrijk: heb je een aansprakelijkheidsverzekering die de risico’s dekt als je paard door derden wordt gereden en de berijder iets overkomt? Dat zou ik wel even nakijken.