Mijn bijrijdster Lisa en ik hebben vandaag Anton & Roos getransformeerd naar eenhoorns!
Het was echt heel leuk om te doen. Mijn paardjes kunnen gelukkig uren op de poetsplaats stil staan dus dat is fijn.
We zijn zo'n 1,5 uur bezig geweest.

We hebben een heerlijk ritje gemaakt met onze eenhoorns. Roos keek in het begin wel heel raar naar Anton.... ik denk dat ze niet door had dat ze er zelf ook zo uit zag haha!

Na het ritje gingen ze als regenboog paarden zonder hoorn de kudde weer in.
De andere paarden reageerden er gelukkig niet echt op.

We hebben echt genoten van deze lol met je knol dag.
Het was ook tof dat Anton weer mee kon.
3 weken geleden liet hij ons erg schrikken. Hij was in een hoefnagel gaan staan en was erg kreupel. Na röntgenfoto's is de nagel eruit gehaald en de dierenarts dacht dat er net niet iets heel ernstigs geraakt was. Voor 100% zekerheid moest hij op tafel en zijn hoef open. Daar heb ik niet voor gekozen. Wel voor 2 weken op stal in het verband met antibiotica. Op de plek waar hij op stal stond wilde hij niet echt bewegen behalve een beetje aan de hand stappen. Sinds vorige week is hij weer thuis in zijn kudde en ging hij weer lekker spelen en rennen. De hele week heeft hij zuiver gelopen en vandaag met het ritje ook. Hij was super blij en wij natuurlijk ook!
Roos heeft van de winter ook best een lange blessure gehad. Dat is nu weer goed. Dus kunnen we lekker gaan trainen zodat ze weer in vorm komt.