Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Ik denk..jullie hebben de pony vanaf september, pony zal waarschijnlijk steeds schever zijn gaan lopen (no offence) en vast zijn gaan zitten in zijn lichaam waardoor hij minder makkelijk kan wisselen.
Wat ik zou doen is: pony eerst goed los laten maken, fysio is goed maar komt soms niet diep genoeg, fasciatherapie raadt ik aan. Dan goede dressuurmatige les nemen, pony eerst na het losmaken op trainen aan de dubbele longe (met les) en dan ohz en gaan rechtrichten.
Vaak als ze een kant dingen niet meer willen doen heeft het bijna altijd met scheefheid te maken.
*ga er vanuit dat de pony gekeurd is bij aankoop en medisch in orde*
FriesWytske schreef:Ik zou mij voorlopig eerst richten op het leren rijden van je 8-jarige. En nog helemaal niet bezig zijn met een wissel.
Popstra schreef:Jullie gaan er allen aan voorbij het op die kant met een ,bokje, wisselde al bij de vorige eigenaar...
Dat hoort natuurlijk niet mits je in een zeer langzame galop gaat.
Denk eerder er wat niet o.k is in het lijf van het dier en het nu wel gescheten vind om te wisselen omdat dat nu kan.
Popstra schreef:Jullie gaan er allen aan voorbij het op die kant met een ,bokje, wisselde al bij de vorige eigenaar...
Dat hoort natuurlijk niet mits je in een zeer langzame galop gaat.
Denk eerder er wat niet o.k is in het lijf van het dier en het nu wel gescheten vind om te wisselen omdat dat nu kan.