Vorige week was ik met James op vakantie op Texel. Donderdag hadden we mazzel, laag water en een zonnetje. Hier zijn een paar foto's die mijn moeder van ons maakte.
94Amber94 schreef:Wat heerlijk dat je paard mee kon op vakantie! Leuke foto's!Ja James gaat eigenlijk altijd mee naar Texel, heeft zijn vaste plekje daar bij de Eagles Ranch. Heerlijk!
Heerlijke foto's en leuk dier Weet je zeker dat James een Quarter is, want voor een officieel AQHA-papier heeft ie wel érg veel wit aan hoofd en benen
Wat een mooi dier met zijn witte snoetje! Lijkt me heerlijk, je paard mee op vakantie kunnen nemen en het dan ook nog zo treffen met laagwater en zon.
DubbelFun schreef:Heerlijke foto's en leuk dier Weet je zeker dat James een Quarter is, want voor een officieel AQHA-papier heeft ie wel érg veel wit aan hoofd en benen Volgens mij is het een Gunner.
Bellatrix schreef:DubbelFun schreef:Heerlijke foto's en leuk dier Weet je zeker dat James een Quarter is, want voor een officieel AQHA-papier heeft ie wel érg veel wit aan hoofd en benen Volgens mij is het een Gunner.Ja klopt . Zijn vader is Colonels Shining Gun
pien_2010 schreef:De wereldkampioen op het strand met James. Leuk Siem doen jullie goed! Dank je! Ik ben nog geen wereldkampioen maar hoop dat in september wel te worden in Tennessee USA. Europees kampioen Young Riders ben ik wel!