Uitslagen plaatsen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kabayo

Uitslagen plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-24 14:36

Hallo,
Een vriendin van mij heeft een wedstrijd gereden op vrijdag 6 december.

Ten eerste was de startlijst laat geplaatst. Vervelend voor mensen die afhankelijk zijn van groom/voorlezer om te kunnen regelen.

Ene proef kon beter, geen winst. Andere proef wel winst. We waren dus erg benieuwd naar de uitslag. Maar de laatste start was 22.40 pas. Het was 20.30 en ik heb zelf ook nog een baby thuis. Dus we zijn naar huis gegaan.

Maar nu plaatsen ze de uitslag niet. Schijnt deze vereniging nooit te doen. Er wordt niet op app/mail gereageerd.

Het is natuurlijk geen spoed oid. Maar we waren toch wel benieuwd hoe ze was geëindigd. Is een uitslag plaatsen niet verplicht? Of is het gewoon "geluk hebben" als een vereniging die plaatst :+ Heb het eerlijk gezegt nog nooit mee gemaakt :o

Adjepatatje8

Re: Uitslagen plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 14:37

Heeft ze officieel KNHS gestart?

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-24 14:37

Adjepatatje8 schreef:
Heeft ze officieel KNHS gestart?

Ja! In de klasse L1

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 14:37

Uitslagen kan je altijd zien bij de knhs via mijn knhs bij uitslagen zodra ze ingediend zijn.

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 14:38

Volgens mij, maar pin mij er niet op vast, zou je dan op de officiele KNHS site de wedstrijd kunnen opzoeken en staan daar ook lijsten met uitslagen.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-24 14:41

F_inley schreef:
Uitslagen kan je altijd zien bij de knhs via mijn knhs bij uitslagen zodra ze ingediend zijn.

Dat wist ik niet. Ik zie dat de verenging als laatste een wedstrijd van 26-10 erin heeft staan

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-24 14:41

Adjepatatje8 schreef:
Volgens mij, maar pin mij er niet op vast, zou je dan op de officiele KNHS site de wedstrijd kunnen opzoeken en staan daar ook lijsten met uitslagen.

Ik zie het inderdaad. Alleen 26-10 staat er op..

Hij is wel verwerkt...

Afbeelding

DemiSisa

Re: Uitslagen plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 14:52

Als je vriendin inlogt op mijn KNHS en dan naar uitslagen -> mijn klasseringen of mijn wedstrijdhistorie gaat kun ze wel zien welke plaatsing ze had in de proeven. Je kan niet zien hoeveel punten de rest had helaas. Sommige verenigingen plaatsen het inderdaad niet, dus niet alles staat op startlijsten en/of uitslagen van mijn KNHS helaas. Soms is het dus ook een kwestie van pech.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 14:56

F_inley schreef:

Dat is (helaas) niet waar. Verenigen hebben zelf de keuze om ze te plaatsen