Misschien leuk er een topic voor te maken

Afgelopen weekend hadden wij onze eerste WE wedstrijd klasse W0 in Onstwedde. Hiervoor een 2-tal clinics van Gemma gevolgd (en al paar keer TREC), dus zoals Pippi Langkous altijd zei “ik heb het nog nooit gedaan, dus we zullen het wel kunnen”

Leuke voorbereiding gehad, andere kleding en dekje uitzoeken, maar ik wilde niet saai. Dus het werd Lemieux spruce dekje met mijn QHP groene wedstrijd jasje en verder alles zwart. Oeps muziek uitzoeken en dan moet het ook nog lang genoeg zijn, want tijdens een proef het nummer opnieuw starten is ook raar. Op YouTube 2 mooie kerstnummers gevonden in extended version. Driving home for Christmas van Chris Rea voor de trail en Last Christmas van Wham voor de dressuur proef. Zoonlief wist ze om te zetten in MP3 formaat en op een USB sticky te zetten.
Erg jammer dat volgens mij bij iedereen tijdens de dressuur de muziek volledig fout ging, ik heb mij nummer helemaal niet gehoord en bij de trail hebben ze geloof ik de moeite niet eens meer genomen om de goede muziek af te spelen

Dressuur werden we gedeelde 2de met 187 punten en heel fijn commentaar. De trail ging heel fijn, de brug niet helemaal soepel, maar met wat extra been toch in 1x goed. Op welke plek we daar geëindigd zijn weet ik niet. Toen kwam het hele lange wachten tot de prijsuitreiking iedereen kreeg iets mee, dus wachten moesten we sws.
Tot onze grote verbazing en vreugde bleken we 1ste te zijn geworden

Uiteraard smaakt dit naar meer, dus ook meteen maar ingeschreven voor Stuifzand klasse W0