Gister zijn wij voor het eerst van huis af geweest met de trailer

Mijn schat vind de trailer heel erg spannend. We zijn vaak aan het oefenen geweest met erop, eraf, erop, eraf. En 1 keer een rondje gereden. Alvorens we gister dus echt echt op pad gingen

We zijn plusminus een halfuur onderweg geweest. Toen we er bijna waren kwam er even een hoop kabaal van de trailer af. Vermoedelijk mijn man (zijn vriendje is formaat olifant, dus dat had zwaarder geklonken

Dat was de rotonde voor parkeerplaats de kriekeput voor wie er bekend is. Dus 400 meter verder zijn we gestopt. Meteen gaan kijken. En was er gelukkig niks aan de hand!
Vanaf daar het eerste stukje aan de hand. Hij is nog niet 100% betrouwbaar. We moeten nog wat kilometers meer maken

Eenmaal op het duin keek hij zijn ogen uit

We waren niet in onze mooiste outfit. Ik draag standaard werkschoenen. En met dit weer m'n werkjas. Prachtcombi

Tussen de poortjes door ben ik afgestapt en heb even langs hem gelopen. Kon vriendinnetje die mee was lekker blijven zitten. Ik hield de poortjes los.
Bij het water deze foto gemaakt, en daarna weer opgestapt.
Hij vond het daar echt geweldig. Zo'n tevreden allert koppie

Hij liep zonder aarzelen het water in

Terugweg weer een stuk langs hem gelopen. Hij heeft een hele kleine spanningsboog. Het is bem gauw teveel. En zo kon hij steeds even tot rust komen. Vond hij erg fijn. Ik kreeg met regelmaat een neus tegen me aan

Het was een zeer geslaagde dag! Al met al een uurtje gereden. Eigenlijk enkel gestapt. Was voor een eerste keer meer dan genoeg!

Op naar een volgend avontuur!