Fries Shenna galop in herfst-style! ITP

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Celine_Famke

Fries Shenna galop in herfst-style! ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-24 22:37

Zoooo dan. Lang geleden dat ik iets gepost heb op Bokt. Maar ik heb na een lange tijd weer eens wat foto's van Shenna en mij die ik erg leuk vind, dus ik dacht.... Waarom niet weer eens een topic openen? :)

(Best confronterend ook om mijn laatst geplaatste ITP te zien, toen ik nog 37 kilo zwaarder woog, oof :oo [PP] ITP Bitloos dressuren met Fries Shenna )

Afgelopen week heeft mijn vader wat foto's van knappe Shennie en mij gemaakt in het bos! Het is nu zo enorm mooi. Het is echt prachtig in de herfst! Jammer genoeg kwam er geen zonnetje bij kijken, maar de foto's zijn alsnog erg gaaf geworden! <3
(jammer genoeg trekt Bokt de grote bestanden niet, dus het zijn screenshots geworden)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

En ik zal nog een paar foto's posten van de afgelopen tijd, vooral omdat ik hier en daar nog weleens PB'tjes kreeg van Bokkers die afvroegen hoe het met ons ging, gezien het feit dat ik vroeger vrij vaak fototopics plaatste en toen opeens niet meer. Eerlijk gezegd was mijn gewicht daar ook aandeel in- ik schaamde mij er toch wat voor en ik ben significant minder gaan rijden omdat ik mij schuldig voelde naar Shenna als ik teveel op haar rug zat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het gaat dus hartstikke goed hier! Shenna is een topper, ze doet altijd keihard haar best en ze is goudeerlijk. We dressuren af en toe in de bak (zowel bitloos als met bit) en dat doet ze fantastisch. Daarin hebben we niet echt doelen, behalve haar gewoon goed door haar lichaam te laten lopen. Verder zijn we vooral te vinden in het bos (en duinen, en strand). Daar genieten we pas echt van! :D Ik heb het westernzadel ook gekocht voor de ritjes. Lekker comfortabel! Moet alleen nog even een betere singel kopen.
Inmiddels is mevrouw Shennie alweer 11 jaar oud en is ze alweer 7,5 jaar van mij. De tijd vliegt, ongelooflijk! Voor mij blijft ze altijd mijn puppypaardje haha. <3

Tabbladen

Re: Fries Shenna galop in herfst-style! ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 22:46

Wauw wat een gave foto's!

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-24 23:30

Prachtig! En wat knap van je, 37 kg! Leuke combi, geniet ervan!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 09:05

PP --> OHZ

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 09:07

Mooie foto's en ontzettend knap die 37 kilo!

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-24 11:59

Tabbladen: dankjewel!
Dahlia85: Bedankt!! Leuk om te horen :)
Petpa: Dankje!

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 19:02

Totaal off topic maar je lijkt echt een ander persoon!
K ben zelf 20kg kwijt (nouja ging het maar zo makkelijk he) door een foto van mezelf te paard gezien te hebben.

mandymonica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 10:17

Wow! Ik ben niet zo vaak meer actief op Bokt, volg wel van alles. En in fototopics reageer ik echt nooit. Maar hier wil ik toch even wat kwijt: wat ontzettend knap dat je zoveel gewicht bent kwijtgeraakt en wat Dahlia85 al zegt: je lijkt een ander persoon. Impressive, je mag heel trots op jezelf zijn! En wellicht zelfs een inspiratie voor anderen +:)+

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 10:55

Ook hier heel veel respect voor je mooie gewicht wat je kwijt bent.
Ik moest echt even goed zien of het niet 2 verschillende personen waren.
Wat zijn jullie een mooi stralend team!!! +:)+

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 11:01

Wat knap zeg, en wat heerlijk dat je nu weer lekker kan rijden! Je hebt een práchtig paard!

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 11:08

Prachtige platen en wat zie jij er onwijs goed uit Celine! Echt heel knap gedaan!!
Bizar dat je Shenna ook alweer 7,5 jaar hebt.. Waar blijft de tijd. Famke voelt echt nog veel korter geleden.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 13:07

Je hebt echt zo'n onwijs gave merrie!!Echt heel knap, en wat super dat je zoveel bent afgevallen, echt heel knap ook!

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-24 14:52

Dahlia85: Dat hoor ik heel veel! Ik moet eerlijk toegeven dat het vrij lang heeft geduurd voor ik zelf ook echt zag dat ik slanker was geworden. Natuurlijk zag ik het op de weegschaal en merkte ik het aan mijn kleding, maar in de spiegel zag ik het eerst nog niet. Heel gek is dat! Misschien ook omdat ik binnen een jaar 35 kilo ben afgevallen. Dat is natuurlijk redelijk snel ook. En ik ben het ook wel gaan zien uiteindelijk door foto’s van mijzelf naast elkaar te zetten. Nu zie ik het echt wel hoor, haha! Als ik foto’s van ‘vroeger’ langs zie komen, denk ik… Pfoe!
Wat goed dat jij ook 20kg kwijt bent geraakt! Soms moet de knop gewoon om. Ik heb ook echt gemerkt dat dat hét verschil maakt. Je moet er zelf 100% voor gaan en het echt voor jezelf doen.

Vergelijkfoto's (even in een spoiler want is offtopic immers):
Spoiler:
Afbeelding
Afbeelding

mandymonica: Dankjewel!! Doet mij goed om te horen :)

Mirjam79: Dankje!! Ik ben het echt, haha!

Speirs: Bedankt! En nu kan ik met een stuk minder ‘beladen’ gevoel op haar rug klimmen en een ritje maken van een paar uur! Dat voelt veel beter. En dankjewel, ik ben ook echt dol op Shenna. Ze is van binnen en van buiten prachtig! <3

Renee1991: Dankjewel! En ja, bizar, hè? Echt absurd… Ik heb Shenna nu al langer dan ik Fammie heb gehad. Voelt zo raar! Het lijkt gevoelsmatig ook alsof het nog maar een paar jaar geleden is dat ik Fam heb in laten slapen, maar de tijd gaat zo snel… Dat was 2017!

kimmie261: Dankje! Shennie is zeker gaaf. Zo blij met haar!! Lief tankje is het

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 15:03

Mooie set zijn jullie!!!

Ook van mij: respect!

Je was al een mooie dame, maar je komt gewoon nog meer tot je recht zo.
Ik kan me goed voorstellen dat je paard een mooie stok achter de deur was, je wil graag dat ze zo lang mogelijk meegaan <3

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 09:29

Wow hee je bent een ander mens, fantastisch!
En heerlijke herfstplaatjes <3

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 16:36

Oh wauw, echt een verschil hoor. Prachtige foto's ook!

HollyGrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 10:36

Wauw, heerlijke foto’s! Plezier straalt er vanaf :D

Rubs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 12:12

Wat ontzettend knap van je zoveel afgevallen, je ziet er fantastisch uit!!
Mag ik vragen wat je belangrijkste veranderingen in je mindset zijn om zover te komen?

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-24 20:29

Bedankt allemaal! Super leuk om te horen/ lezen.

En juist wat je noemt was voor mij het belangrijkst (en ook waarom ik het vol weet te houden): Mijn eigen mindset. En de bewustwording van hoeveel calorieën ergens in zitten. Wat goed/ vullend is en wat niet. Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik aan een dieet zat of iets. Ik eet wat ik wil, alleen zit er nu meer een rem op. Ik eet geen hele zak pepernoten meer op, bijvoorbeeld. Omdat ik nu weet dat een klein handje pepernoten al vrij veel calorieën is. En er mag nog een paar kilo af, ik wil er niets meer aan hebben :) Dus dat is genoeg motivatie!

Elena1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-24 22:03

Wat zijn jullie een leuke combinatie! <3