(Best confronterend ook om mijn laatst geplaatste ITP te zien, toen ik nog 37 kilo zwaarder woog, oof

Afgelopen week heeft mijn vader wat foto's van knappe Shennie en mij gemaakt in het bos! Het is nu zo enorm mooi. Het is echt prachtig in de herfst! Jammer genoeg kwam er geen zonnetje bij kijken, maar de foto's zijn alsnog erg gaaf geworden!

(jammer genoeg trekt Bokt de grote bestanden niet, dus het zijn screenshots geworden)
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

En ik zal nog een paar foto's posten van de afgelopen tijd, vooral omdat ik hier en daar nog weleens PB'tjes kreeg van Bokkers die afvroegen hoe het met ons ging, gezien het feit dat ik vroeger vrij vaak fototopics plaatste en toen opeens niet meer. Eerlijk gezegd was mijn gewicht daar ook aandeel in- ik schaamde mij er toch wat voor en ik ben significant minder gaan rijden omdat ik mij schuldig voelde naar Shenna als ik teveel op haar rug zat.

Het gaat dus hartstikke goed hier! Shenna is een topper, ze doet altijd keihard haar best en ze is goudeerlijk. We dressuren af en toe in de bak (zowel bitloos als met bit) en dat doet ze fantastisch. Daarin hebben we niet echt doelen, behalve haar gewoon goed door haar lichaam te laten lopen. Verder zijn we vooral te vinden in het bos (en duinen, en strand). Daar genieten we pas echt van!

Inmiddels is mevrouw Shennie alweer 11 jaar oud en is ze alweer 7,5 jaar van mij. De tijd vliegt, ongelooflijk! Voor mij blijft ze altijd mijn puppypaardje haha.