Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Carien schreef:Ben je echt gebonden aan leeftijd of heb je nog wat rek met je huidige quarter qua jaren? Ik heb vorig jaar een Q veulen gekocht, je zou eens bij OK Farm Reiners kunnen kijken. Zij heeft een leuke jaarling staan en kan evt in opfok blijven, de rest zijn veulens van dit jaar. Robert en Joke Overbeek hebben hebben ook altijd aanbod.
xDenies schreef:Tsja, ik heb dan wel een QH, maar nooit er naar moeten zoeken. Ik stond haar stal als stagaire uit te mesten en 14 jaar later zijn we nog samen. Nergens op getest want toen was dat gewoon anders of minder bekend. Maar ik zou eens trainers afgaan, die hebben altijd wel wat en weten vaak ook wat.
Palden, Giverny, Tom Calie, Ernst Classen etc etc.
Eerder genoemde namen zijn ook prima. De moeder van mijn merrie komt bij Overbeek vandaan. En van Aok zie ik leuke fotos langs komen.
Wildgirl schreef:Met dat budget en die wensen maak je het jezelf lastig, je zou eens contact kunnen opnemen met Joke & Robert van de Aok Ranch in Rotstergaast.
DS1982 schreef:Ik ben stilaan opzoek naar een tweede westernpaard als opvolger voor mijn oude quarter.
Mijn huidige paard komt bij Wendy van Osch vandaan, maar zij heeft momenteel niet staan wat ik zoek.
Kunnen jullie een fijne, betrouwbare verkoopstal aanbevelen?
Ik zoek een quarter, paint of american appaloosa. Ruin, vanaf 5 jaar. Minimale stokmaat 1.50m. Gezond, xray gekeurd en 5 panel negatief. Betrouwbaar en veilig. Geschikt voor reining en cutting. Show ervaring is geen pre. Moet ook zeer braaf en bomproof zijn en alleen op buitenrit naar bos of strand kunnen. Prijsklasse max. 15K
Bij voorkeur geen rood vos.