Het niveau was hoog, het weer heet (elke dag meer dan 30 graden!), maar dat mocht ons niet tegenhouden.
Nu even chillen voor de boys en donderdagavond vertrekken we naar Americana in Friedrichshaven, één van de meest prestigieuze internationale wedstrijden, waar enkel reining, ranchklasses en cowhorse klasses verreden worden.
Hier de foto's van het E.K.

Painthengst RS Renoir Olena met mijn dochter Sophie in de ranch trail. Eerste keer goud, en voor haar de eerste Europese titel

Paintje met trainster J*essie G*oossens na het winnen van de Ranch Rail Pleasure open klas. Tweede keer goud.

Jessie met onze AQHA/APHA hengst ND Spooks Shaggy Gun in de Ranch Rail Pleasure klas. Derde keer goud.

Ikzelf met Shaggy in de extended lope in de Ranch Rail Pleasure non pro klasse. Reserve Champion.

Prijsuitreiking van de Ranch Rail Pleasure non Pro.

Jessie en Shaggy na het winnen van de Ranch Riding Open klas. Vierde keer goud.

Paintje en Sophie werden ook nog reserve Europees Kampioen in de Ranch Rail Pleasure non Pro, maar daar heb ik geen foto's van.
Paintje en Jessie werden 4de in de Ranch Riding Open. Zelf heb ik enkel de Rail gereden, omdat we net terug zijn van Canada, en ik heb niet kunnen oefenen op de Ranch riding patterns.
4 gouden medailles, 2 zilveren, 4 Bucas dekens, een gepersonaliseerde stalplaat en nog wat kleine prijzen gewonnen. Het is goed geweest.
Zowel Shaggy als Paintje zijn voor de tweede keer op rij Europees Kampioen Ranch Rail Pleasure. En toen ik thuis kwam was er een mail van AQHA dat we geselecteerd zijn voor de World Championships. Wat een paarden...