Ik zou graag (als beginnend western ruiter) soms wat tips en aanwijzingen (feedback) willen krijgen van een ervaren western-ruiter. Maar dan ‘online’.
Mijn Tinker merrie is al eerder western bereden door haar vorige eigenaresse.
Ik heb voorheen altijd dressuurwedstrijden gereden (tot en met Z dressuur). Maar nu lijkt het mij leuk om Western te rijden.
Ik dacht er aan om te beginnen met Patterns van Horsemanship walk-trot niveau L5.
Als mijn paard en ik het een beetje fatsoenlijk kunnen laten zien, dan kunnen we eens meedoen aan een virtuele wedstrijd of wedstrijden op locatie. Gewoon voor de lol.
Maar ik zou graag soms even mijn (beginners-vragen) willen stellen aan iemand en dat iemand soms even meekijkt, zonder helemaal naar mij toe te hoeven komen op locatie.
Mijn idee was om sommige stukken van mijn training te filmen en op te sturen naar iemand die daar even kritisch naar wil kijken. (Graag opbouwende kritiek,

Ik zou dan een filmpje (of stukjes daarvan) met een maximum van 20 minuten kunnen opsturen, of zo.
Wie zou wel eens een (paar) keer willen meekijken met mij?
(Iemand met ruim voldoende ervaring in de westernsport in de richting van Horsemanship en/of Western Trail)
Ben benieuwd!