Wat feitjes: Alano is pas 5,5 jaar. Nu bijna 2 jaar onder het zadel. Kan explosief zijn/reageren, geeft zich niet zomaar over, is enorm gevoelig maar met heel veel pit en power. Kortom als je hem snapt is het echt een geweldig paard.
Dit was ons eerste crossles. Vrij veel spanning voor ons beide. Dit was voor ons namelijk de eerste keer
. En in deze periode ging het rijden een beetje moeizaam. Hij kan nogal heet en loperig worden waardoor we veel stomme discussie hebben gehad en ik geen idee had wat ik nog kon doen zodat onze communicatie weer goed was. Maar door mijn geweldige en fijne instructrice hebben we 10.000 stappen vooruit gedaan
.

. Ik heb het rijden een tijdje heel spannend gevonden omdat ik niet meer zo goed wist hoe ik ermee om moest gaan. Ik heb het nooit opgegeven en altijd enorm geknokt samen met hem. Maar als ik de foto's vergelijk dan hebben we alweer enorm veel stappen vooruit gedaan.

Het schattigste pony ever
.
Ik ben ook enorm blij met hoe hij er uit ziet. Hij kan te dik of te ineens te dun worden. Het is een uitdaging om hem goed op gewicht te houden. Dus hij houdt mij altijd we bezig
.