Misschien kennen jullie mij al van mijn vorige topic met Dam, waarin we ooit hoopte een B proef te gaan rijden. Dat gaat waarschijnlijk nooit gebeuren, want we rijden nu western

In overleg met een moderator start ik daarom een nieuw topic, waarin ik updates ga plaatsen over dam zijn omscholing en leerproces in het western.
Dam is een 14 jarige kwpner. Hij is ooit in het z uitgebracht in het springen en ik heb hem gekocht als recreatiepaard.
Dit zijn wij

We hebben nu twee keer een wedstrijd mee gedaan (zonder punten, de spanning bij ons beide is nog erg hoog, daarom rijden we ook zoveel mogelijk wedstrijden mee om daar overheen te komen

Dam en ik rijden uiteraard gewoon vooral veel standaard oefeningen zoals 8tjes, bochten, overgangen, voltes en buigoefeningen zoals sb en wijken. Maar we vinden vooral trail leuk om te doen, en daar willen we uiteindelijk ook onze wedstrijden succesvol in rijden.
We zijn uiteraard nog beginners, samen overgegaan naar het Western en zijn samen nog volop aan het oefenen onder begeleiding.
Wat foto's om ons voor te stellen