[WN] Intermediate Open WORLD CHAMPION 2021

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nowvel

Intermediate Open WORLD CHAMPION 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-22 17:27

Afbeelding

Hoi allemaal,

Uiteraard ben ik niet zelf wereld kampioen := , maar wel iemand die mij heel dierbaar is: Tiara van Dongen, samen met Mr. Gun WR San Jo! Ik ben super trots op haar en het viel mij op dat Bokt.nl zelf hier nog geen aandacht aan heeft besteed, dus doe ik het zelf!

Even wat meer informatie over ruiter en paard. Tiara is op haar 18e bij Million dollar rider Cira Beack gaan werken. Eerst als groom, maar al snel werd zij een van de assistenten van Cira. Nadat Cira naar de CS Ranch is gegaan, is Tiara haar eigen trainingsstal begonnen. Eerst met de Eifel Gold Ranch (Amel, België) als basis, daarna is zij naar Quarterland Reining Horses (Geel, België) en DA Stables (Herne, België) gegaan. Momenteel heeft zij Galaxy Quarter Horses (Venray, Nederland) als thuisbasis.

Afbeelding

Dan nu over het paard: MR. Gun WR San Jo, A.K.A Mr. Gun, San Jo Freckles x Smokes Cover Girl. Mr. Gun is een 12 jarige hengst in eigendom van Marleen Suttles. Mr. Gun heeft bij verschillende trainers gestaan en kwam uiteindelijk als een bang, geblesseerd paard, zonder vertrouwen in de mens. Hij is uitgegroeid tot een machtig mooi en sterk paard, dat op zijn 12e een heel seizoen met veel shows heeft uitgereden, met een prachtig resultaat!

Afbeelding

Na een super seizoen, waarbij zij voor beide een persoonlijk record hebben gereden op de Equita in Lyon (221,5) hebben zij $7168,12 bij elkaar gereden en dat is meer dan wie ook ter wereld in hun klasse! Dus nu mogen zij zichzelf Intermediate Open Wereld Kampioen noemen! *\%/*

De run waar zij de 221,5 hebben gescoord *\o/*
https://www.facebook.com/watch/?ref=sav ... 4650369460

Dan nu de foto's :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit paard is echt een slidingsstopmachine :oo

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Los van topsporters zijn het ook gewoon een paard en paardenmeisje met onderlinge liefde en vertrouwen, waar ook zeker ruimte is voor ontspanning en plezier <3

Afbeelding

Afbeelding
Hij staat elke dag met zijn voetjes in het gras :9

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tot slot mijn favoriete foto _/-\o_
Afbeelding

Het is zeker geen makkelijke weg geweest. Ze is al 10 jaar van huis, in haar eentje naar een ander land en heeft alles zelf opgebouwd. Haar doorzettingsvermogen is iets waar menig tegenop kijkt. Ik ben echt super trots op haar, zij heeft de dromen die wij hadden als jonge meisjes waargemaakt en ik ben heel blij dat ik alles vanaf de zijlijn mee mag maken! :):)

justkid

Re: Intermediate Open WORLD CHAMPION 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 19:42

Wat een mooi verhaal heb je ervan gemaakt. Super knap ook.

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 19:49

Gaaf hè? Echt superknap *\%/* en je hebt er een leuk topic van gemaakt

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 19:51

Wat een mooi topic!

Flip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 20:04

Mooi topic en inderdaad een super prestatie van Tiara. Ik heb het geluk regelmatig clinics van haar te kunnen volgen en ook als trainster is ze een super fijn

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-22 22:12

Wat een mooi eerbetoon, maar het topic voldoet helaas niet aan de regels van WN-ITP en krijgt daarom voor nu een slotje. TS je krijgt een PB over het openen van een nieuw topic.