Afgelopen jaar ben ik begonnen met de ORUN basissport opleiding.
Hier bij hoorde ook een crossles afgelopen juni.
Hier al deel ik graag wat foto's, want hoe bijzonder is het als je nog een crossles kan rijden met je oude vriendin van 26 jaar oud.
Uiteraard was dit niet geheel gepland, maar doordat mijn andere paard geblesseerd raakte en Oma nog top fit is besloten met de instructeurs om te kijken of ze het zou trekken. Ze verbeterde gedurende de cursus onwijs veel en had er heel veel zin in. Elke week gekeken naar hoe ze was en of het nog eerlijk was.
Naam: Madammeke (ook bekend als Liberty), maar wordt de laatste jaren liefkozend Oma genoemd.
Leeftijd: 01-05-1994, dus 26 jaar oud.
Afstamming: Hamilton x Purioso
Ze heeft het keur-predicaat behaald bij het NRPS en is de mama van bronzen hengstveulen 2015.
Oma heeft in het verleden M2 dressuur gelopen en M gesprongen. Cross had ze echter nog nooit gelopen, dus dit gaf haar veel spanning.

Aangezien ze zo veel spanning had sprong ze vaak niet zo soepel als dat de bedoeling is, waardoor ik niet goed mee kon zitten. Hier ben ik me van bewust.
Verder heb ik in mei ook nog een fotoshoot gekregen van een vriendin. Hiervan deel ik ook graag nog een foto

Oma mist haar snijtanden door de gebitsziekte EOTRH, vandaar dat haar tong uit de mond hangt. Voor mij is ze nog net zo mooi en leuk als voorheen.
Bedankt voor het kijken!