Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SaRa070 schreef:Ista dankje wel lief van je!! Ja ik zit wel gewoon in me eigen huis had vorige keer al tegen hem gezegt ik doe aangifte tegen je hij zij binnen 3 dagen ben ik in je huis en vermoord ik je had de politie gebeld maar zonder aangifte had advies gevraagd of de kans er is dat binnen 3 dagen weer in me huis staat en kans is et dat die binnen 3 dagen er weer voor staat
SaRa070 schreef:Ista dankje wel lief van je!! Ja ik zit wel gewoon in me eigen huis had vorige keer al tegen hem gezegt ik doe aangifte tegen je hij zij binnen 3 dagen ben ik in je huis en vermoord ik je had de politie gebeld maar zonder aangifte had advies gevraagd of de kans er is dat binnen 3 dagen weer in me huis staat en kans is et dat die binnen 3 dagen er weer voor staat
lianne484 schreef:Misschien heb ik het wel helemaal mis. Maar is dit niet fake? Op haar profiel staat dat ze 25 jaar is. In de omschrijving 24 jaar. En in dit bericht ben je 23 jaar. Hoe oud ben je nu echt.
En waarom open je topic op een paardenforum, en besteed je niet de tijd dat je op internet zit aan bellen naar hulp!
En anders heel veel sterkte de komende tijd En ga hulp zoeken.
Autumnn schreef:lianne484 schreef:Misschien heb ik het wel helemaal mis. Maar is dit niet fake? Op haar profiel staat dat ze 25 jaar is. In de omschrijving 24 jaar. En in dit bericht ben je 23 jaar. Hoe oud ben je nu echt.
En waarom open je topic op een paardenforum, en besteed je niet de tijd dat je op internet zit aan bellen naar hulp!
En anders heel veel sterkte de komende tijd En ga hulp zoeken.
En waarom je zoiets ook gelijk in je profiel zet. Ik vertrouw het niet en informeer een MOD