Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
klaske"]
oke ik volg h et niet, iemand heeft nog nooit western gereden en wil met bosal gaan rijden? oke.... als ie maar niet op mijn paard komt dan
[/quote]
[quote="Tigo schreef:Ik zoek een paar westernspulletjes voor mijn paardje.Het is een paardje van ong. 1.65m.
- Westernhoofdstel (als ie maar in goede staat is,liefst met een stang,zonder neusriem en ook liefst een bruintint)

we waren er laatst al achtergekomen dat het in de splitreins zit
Sonja schreef:Ach kom SM, we mogen best even spelen met iemand waarvan het paard een E-pony en 1.65 meter is, zowel koffie- als zweetvos, en waarvoor op 07-02 een vzh-zadel gezocht wordt en op 08-02 een westernzadel....
Overigens kwam op 11-01 de melding dat ze misschien een pony zou krijgen, en zoekt ze ook bijpassende setjes, dus een zeer veelzijdige ruiter. Dan mogen wij ook best veelzijdige antwoorden geven

Cassidy schreef:Cowhorse: wat is er mis met een steeds dunner wordende trens? En een te dikke trens is soms ook de reden waarom een paard niet reageert: sommig trensen zijn zo dik dat het paard zijn kiezen nieteens op elkaar kan brengen.

Tigo schreef:Dus ik wil het eigenlijk een beetje zelfstandig gaan doen.Iemand tips/idee/oefeningen of leuke weetjes ? Of moet ik echt les gaan volgen ? Wil het eigenlijk niet echt als westernsport gaan doen maar een beetje recreatief en voor de lol natuurlijk...
Baai