Dit is mijn eerste topic dus ik hoop dat alles goed gaat haha!
Ik rijd sinds kort weer. Nadat ik van mijn 11e tot mijn 17e voor hetzelfde paardje te hebben gezorgd is hij helaas vorig jaar overleden. Dit was allemaal erg vervelend gelopen en ben er dan ook een jaar tussenuit geweest, ik had geen paard meer aangeraakt sinds hij was overleden

Inmiddels 18 en een heel leuk bijrijdpaardje gevonden, toevallig heeft de eigenaresse vroeger ook het paard verzorgd die ik 6 jaar lang heb gedaan! Lang verhaal haha

Maar goed, sinds kort mag ik op Magy, wanneer ik zin en tijd heb weer wat rond rijden en dat gaat steeds wat beter! Ze is een 11 jarige quarter merrie en opgeleid door Walter Bouwmeester en Petra van Ede, hier heb ik vroeger ook veel op stal rondgelopen en een aantal (lees 2 a 3) lesjes gereden. Vooral altijd naar lessen gekeken!
Ik heb een filmpje gemaakt van ons laatste ritje in de bak, we hebben vooral de wissels genoemd, dit kan ze erg goed dus wat dat betreft geen oefening meer nodig haha! Maar heeft ze soms erg de neiging om iets te veel mee te denken en daardoor wisselt ze uit zichzelf, dit zie je ook in de blooper haha.
Tips zijn natuurlijk altijd welkom, let wel natuurlijk dat ik er een jaartje tussenuit ben geweest en vroeger nooit op dit niveau heb gereden qua wissels etc, alleen die 2 a 3 lesjes. Het vorige paard die ik 6 jaar heb verzorgd reed ik altijd recreatief en in het bos.
Groetjess!
Er zat een leuk muziekje onder (vandaar ook de edits..), baila baila baila, maar helaas is hij dan niet mogelijk om te posten op yt.. Dus anders maar even het muziekje eronder aanzetten