Ik ben op zoek naar een crossterrein waar je vrij kan rijden. Het mag tegen betaling zijn

Ik zoek een terrein in Limburg (België) maar als je daarrond een terrein weet mag je die zeker ook vermelden

Groetjes!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
oomens schreef:Is Lommel dichtbij genoeg? Moet je geloof ik wel lid voor zijn of een dagkaart aanschaffen.
speurneusc schreef:oomens schreef:Is Lommel dichtbij genoeg? Moet je geloof ik wel lid voor zijn of een dagkaart aanschaffen.
link is een motorcross terrein.... neem aan dat we hier cross terrein met hindernissen voor paarden zoeken
Daaphh schreef:Website heb ik niet,
Genk is langs de manege kattevenia
Lummen is naast de autostrade in het bos naast het oefenterrein van de lrv van lummen.
Zutendaal is in het bos, daar wordt ook de cross georganiseerd en Overpelt ook.
Diepenbeek werd ook cross georganiseerd. Maar echte websites zijn er niet...
speurneusc schreef:kom met deze info nog niet veel verder
Karin schreef:Iets verder weg voor jou misschien, maar is er bij De Mosten (Meer/Hoogstraten) nog een oefenterrein? Ik kan me dat van jaren geleden herinneren en ik heb er een paar jaar terug nog een geocacheroute gelopen, toen kwamen we ook allemaal crosshindernissen tegen. Het leek op een oefenterrein, maar ik ben daar niet al te bekend.
Daaphh schreef:speurneusc schreef:kom met deze info nog niet veel verder
Als je gaat Google op manege kattevenia kom je al aan dat adres.
Als je naar de lrv pagina gaat en de lrv eventing wedstrijd zoekt, kom je op de adressen van de andere plaatsen...
Military Diepenbeek kan je gewoon facebooken...
Ik weet niet wat je nog wil weten....