Popstra schreef:Ja kan overal starten. Helemaal als je paard zijn APHA papieren bezit en in geval van De discipline reining een Competition licence als je bij de NRHA wil gaan starten (weet niet of dit in andere ook disciplines zo is) en wellicht je lid moet zijn van verschillende instanties die shows uit schrijven
haar papieren heeft ze enkel moet ik ze nog zelf even op mijn naam zetten maar momenteel even alle rekeningen die tegelijk komen
ze zou voornamelijk voor lange bosritten gaan dienen maar sinds ik met een hernia zit van half augustus ben ik weer naar barrel races en team penning en dergelijke gaan kijken en kriebelt het toch wel weer en daarom dacht ik aan iets aan de hand omdat ik momenteel nog niet durf te rijden ook al gaat het al stukke beter
Emita schreef:Wat een onwijs leuke merrie! Waar heb je die van jou gevonden?

Ik heb ook een overo merrie uit 2017, Diamon Dina (Like A Diamond x Spat Olena, ook cutting lijnen dus!) :
[
Afbeelding ]
wauwwwww zij is helemaal knap, komt echt nog dichter bij mijn droombeeld van een overo
(wat niet wegneemt dat ik niet gek ben van de mijne
)
heb haar via via gevonden op facebook bij mensen in saint George (bij luik) eerst gaan kijken en de klik was er gelukkig ook snel
en na een week de knoop doorgehakt
xxwienekexx schreef:Wat leuk!!

Ik rij zelf al jaren bij de WRAN en dit is erg gezellig en een mooi instapniveau.

Je kunt hier vanuit België ook gewoon aan mee doen, wedstrijden zijn alleen wel overal in Nederland.
Kijk gerust eens rond op de website:
https://www.wran-eu.nl/We hebben altijd wel mensen uit België die mee komen starten, ook onwijs leuk!!
Als je vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen

doe ik zeker wien
heb je nr he