18 mei reedt ik mee met een kennismakings clinic bij Wendy van Osch en dit gaf weer een mega boost voor het trainen met Floor. Omdat ik merkte dat ik te veel met de teugels wil oplossen ben ik steeds vaker haar op een hand aan het rijden, dit was puur om haar niet te veel te willen babysitten maar gek genoeg pakte ze dit zelf ook heel goed op! Floor is een paard wat snel met je meedenkt en echt voor je wil werken, maar die combi maakt dat het soms te gehaast of gestrest wordt. Adem in, adem uit en weer rustig opnieuw.
Gisteren zijn er weer foto's gemaakt, ze liep zo fijn en kon dan ook niet wachten om te delen

We zijn echt nog beginners hierin maar ben zelf wel heel trots op hoe het gaat, waar ik mezelf ook echt steeds weer op betrap is het niet rechtop zitten en te veel naar beneden kijken.. Maar he wat wil je dan ook met zo'n knappe dame

Bedankt voor het kijken, tips mogen altijd maar blijf netjes en graag opbouwend. We hebben les, werken hard aan fijne en duidelijke samenwerking en daarnaast just for fun