Op zich al heel leuk en spannend. Maar extra bijzonder voor mij, gezien ik een half jaar geleden niet eens dacht dat ik ooit nog kon genieten van een buitenrit, zo veel angst had ik om buiten te rijden.

Rond 9.30 uur vertrokken we richting Manege 't Keelven in Someren.

Titane was heel erg relaxed op de trailer. Bij aankomst ook trouwens, want, grassss...

Rond 12 uur zijn we op ons gemak, na wat stappen en eten, naar de voorkeuring gegaan. Ging allemaal prima, alleen net een B'tje op locomotie. Maar we mochten starten

Rond 13.00 uur ben ik opgestapt, gezien onze starttijd 13.16u was. Uiteindelijk liep dat iets uit en startten we om 13.18u.

Na wat probleempjes met het klapperende roodwitte lint, konden we dan echt op weg. In het begin al een aantal combinaties ingehaald. Maar wat was het warm!
Uiteindelijk kwam ik twee andere ruiters tegen, die een doel hadden om met 10 kmh gemiddeld te rijden. Dat was ook mijn doel. Dus zijn we samen verder gegaan.

Dit was zo gezellig dat we alledrie het paaltje van een afslag verkeerd begrepen en rechtdoor gingen ipv naar rechts.

Titane was echt zo enorm braaf de hele rit, ook samen met de anderen.

De kilometers vlogen voorbij, we hebben zo genoten! De route was ook prachtig!

Wel even een plasstop gehad. Gelukkig plast Titane gewoon tijdens een rit.
De laatste kilometer uitgestapt (tussendoor ook best veel gestapt ivm de warmte).

Bij de finish weer eng klapperend rood lint

Eenmaal na de finish meteen aangeboden. Hartslag 56, dus heel mooi!

Ook de nakeuring was top!

En toen was het wachten op de prijsuitreiking.

Uiteindelijk 8e geworden van de 31 deelnemers!

Ik ben zo trots op Titane. De hele rit gaf hij me zoveel vertrouwen, alsof hij dit al jaren doet!

Op naar onze volgende wedstrijd in Etten-Leur