2,5 jaar met flinke ups en downs...
Zo begon ons avontuur. Joy was hier nog net geen 6 maanden.

Het was liefde op het eerste gezicht. Na 1 keer kijken besloot ik haar 3 dagen later te kopen.
Ze bleek in de opfok behoorlijk voor te liggen op de ontwikkeling en toonde al snel best volwassen.
Hier was ze 1 jaar en 2 maanden:

Amper een jaar later was ze helemaal puppy af:

Mede door haar twee operaties groeide onze band tot ijzersterk en niet stuk te krijgen. Ik besloot dat ik haar zelf wilde gaan beleren.

Op 1 september 2018 verhuisden we uit de opfok naar een hele fijne stal. Joy ontwikkelde zich razendsnel tot spierbonk en een talent in beweging:

En toen was het ineens maart 2019. Ik begon (onder de bezielende begeleiding van Naomi Tinneveld) met de eerste stappen naar het zadel- en ruitermak maken:

Tot vandaag. 20 april 2019. Joy haar derde verjaardag en de dag dat ik voor het eerst "een ritje" zou gaan maken.
Na het longeren was het zover. Hangen, been erover en... IK ZAT! Beugels op maat en wegstappen. Joy was zó braaf! Het voelde heel stabiel en vertrouwd. Alsof we het al jaren deden zo. Uiteindelijk gestapt en gedraafd. Benen een beetje bumpen tegelijk met de stemhulp van Naomi. En ze deed het gewoon allemaal!!!

Het valt met geen pen te beschrijven hoe trots ik ben op mijn Guppie!!

En natuurlijk was er taart voor Joy!

Wat een geweldige dag! Op naar meer van dit soort ritjes!