langzaam maar zeker zijn we weer de trainingen aan het oppakken. Al heb ik nu niet heel veel tijd om te rijden, de keren dat het kan oefenen we verder en zo werken we ook aan de longe. Ik merkte dat Floor toe was aan wat meer uitdaging, ook mijn lesgeefster kon dit bevestigen en zo zijn we nu met wat nieuwe dingetjes begonnen! Zo zijn we begonnen met het aanspringen van stap naar galop, terug schakelen naar stap en weer aanspringen. Dit om langzaam naar het wisselen toe te werken en ook om haar achterhand te versterken

Ze zit zo goed in haar vel, ze wil zo graag dat ik er voor waak dat we niet te snel gaan en het mentaal ook nog te doen is. Ik ben trots op hoe we sinds een korte tijd weer een beetje gegroeid zijn

Puntjes waar we naast de oefening aan werken(vooral ikzelf haha):
- Rechtop zitten
- Naar voren kijken
- Niet teveel oppakken, enkel wanneer nodig
Deze foto's zijn van afgelopen carnavals vakantie

En deze van afgelopen zaterdag, gemaakt door Michelle(Equitisme op instagram)

Spin invragen, op dit moment zijn we enkel nog bezig met het stukje overstappen

Op de diagonaal van stap op X weer aanspringen in galop, het is nog een beetje puzzelen maar ze pakt het heel goed op! Nu moet ik nog op mijn kont gaan zitten haha, maar stapje voor stapje

Dit was weer een update, wilde het toch graag weer met jullie delen. Tips en tricks mogen zeker, maar graag wel een beetje netjes en onderbouwend. We krijgen les, zijn er mee bezig maar mekaar helpen is altijd fijn toch

*geen cap hoef ik geen reactie op