Even een klein paspoortje
OT Tunein R Tuneout
(Taris Valentine X Great Tune v. Einstein)
Quarter Horse
6 jaar
Ruin
Ongeveer 1,53m wat hem vrij groot maakt voor een Quarter en voor mij

We hebben dit jaar best veel (persoonlijke) overwinningen behaald. Hieronder een klein overzichtje

We begonnen ons jaar met wat oefenwedstrijdjes, oa Showtime Charity en de Western Days in Eersel.
Deze wedstrijden gebruiken we vooral om voor te bereiden op de grotere/meerdaagse shows, waardoor we dus geen score's rijden.

In April haalden we de 2de plaats met een score van 69,5 in de Green Reiner.

In Mei heb ik dan besloten hem tijdelijk in training te zetten, aangezien mijn paardje nu ruim 55 minuten van huis af stond, had ik even tijd voor andere belangrijke zaken. Waaronder mijn BE-rijbewijs halen. En dat is van de 1ste keer gelukt

In Juli was er dan terug een wedstrijd in Grathem, Nederland. We haalden in de Rookie L1 een 5de plaats met 68,5 score. In Augustus gingen we 2x op show, de eerste show maakte ik een domme fout en werd hierdoor 14de ipv 2de, maar hij was echt heel braaf! De 2de show was in Destelbergen, hier behaalden we een 69 score wat goed was voor een 4de plaats

In September was het Belgium Futurity show, hier werden we 1ste in de Beginners klasse met een 70 score

En de laatste show van het jaar was in oktober, hier werden we 1ste in de Green Reiner L2 met 56 deelnemers, score 70,5

Daardoor wonnen we ook nog het algemene 'Championship Green Reiner L2'

Hieronder de foto's