Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DoretteK schreef:Ik wist dat het georganiseerd ging worden, maar had niet mee gekregen wanneer de inschrijvingen waren, dus de inschrijvingen zaten al vol toen ik er achter kwam. Maar deze zomer wel buiten geweest en dat was mooi!
@kikkerdril4, helaas zijn de prijzen voor een niet-officiële indoorcross niet lager dan voor officiële outdoorcrossen...
DoretteK schreef:Ik heb zelf alleen ervaring met De Mortel, maar dat is €30 dit jaar, dus inderdaad wel iets goedkoper. Dat is dan wel met dressuur, maar ook als het niet doorgaat blijft het inschrijfgeld gelijk. Maar je haalt überhaupt geen winstpunten indoor hé, ook niet met dressuur.![]()
En het zijn wel 3 (geloof ik?) bakken *\o/
Oh het is verschillend voor klasses zie ik in de Mortel. B is €25, M is €35.
DoretteK schreef:Ik heb zelf alleen ervaring met De Mortel, maar dat is €30 dit jaar, dus inderdaad wel iets goedkoper. Dat is dan wel met dressuur, maar ook als het niet doorgaat blijft het inschrijfgeld gelijk. Maar je haalt überhaupt geen winstpunten indoor hé, ook niet met dressuur.![]()
En het zijn wel 3 (geloof ik?) bakken *\o/
Oh het is verschillend voor klasses zie ik in de Mortel. B is €25, M is €35.
DoretteK schreef:Ik haalde dat er niet helemaal uit op, maar dan is het goed haha! Ja, ik verbaas me ook vaak over dat outdoor B zonder dressuur amper goedkoper is, of als de dressuur wordt afgelast.
Zeker! Ik hoor ook graag de verhalen, dan ga ik volgend jaar (als het voor een 2de keer georganiseerd wordt), zeker meedoen!
Bedacht me wel net dat het dezelfde organisatie als (denk ik?) als Geffen/Oss dit jaar, en daar moesten ze nog veel verbeteren. Maar indoor is natuurlijk organisatorisch ook anders en hopelijk hebben ze er al van geleerd
Daaphh schreef:Ik was in Geffen, en ik vond het goed georganiseerd. Oké kunnen punten verbeteren maar het was een mooie cross.
Qua ruimte hebben ze nu ook veel meer voor parking etc
Miefje schreef:Scum schreef:Ik zag dat als je komt kijken, je 15 Euro entree moet betalen?! Da's jammer, anders was ik graag eens gaan kijken om te beslissen of we volgend jaar ook meedoen.
Wow... echt?ook voor grooms?