Alweer 1,5 jaar rijd ik deze KWPN ruin van 15 jaar, genaamd Westpoint. En wat groeien we samen

We hebben samen al wat mijl punten gehaald en dit wilde ik graag met jullie delen! Wes is liever lui dan moe en dat is soms lastig te rijden

Ons hoogtepunt is toch wel onze cross bij Broekelo afgelopen weekend. Een foutloze cross met alleen wat tijdsoverschrijding hebben we een 3e plaats behaald!
Genoeg gekletst, tijd voor de foto's

1. Onze eerste cross les bij Rob in Hernen.

2. Hij keek nergens naar, en ik moest al wat moeilijkere hindernissen springen.

3. Stay Focussed

4. Onze eerste oefencross in Renswoude. Helaas te weinig onderzoek gedaan, aangezien dit best wel een heftige oefencross is. Met veel weigeringen waren we het vertrouwen volledig kwijt..

5. Daarna hebben de meegedaan aan de oefencross bij Stal Jacobs in Nijkerk. Deze ging gelukkig al een stuk beter met meer vertrouwen. Wel nog 2 weigeringen op een hele enge hindernis.

6.

7. Vervolgens de oefencross in Varsseveld. Dit was echt een heel laagdrempelige cross in een weiland... Viel mij eerst wat tegen, maar vervolgens wel alles foutloos gesprongen. Dus goed voor het vertrouwen!

Ondertussen nog de cross gereden in Bathmen, 1 weigering, maar voor de rest een fijne ronde. Helaas geen foto's van!
8. Tripalon Bussloo, was voor ons een succes! Eerst dressuur met 184 punten, dus 1 winstpunt, helaas 1 weigering met springen omdat ik niet goed aanreed en een foutloze cross. Daardoor een 3e prijs behaald!

9. Omdat ik zo graag even een leuke foto van ons samen wilde

10.

11. En onze laatste cross afgelopen weekend in Broekelo. Wat heeft hij zich bewezen. Foutloos, zonder aarzeling alles gesprongen. Zelfs de laatste afsprong het water in, wat ik een hel vond, stopte hij even maar liep daarna zo het water in.

12. Happy Faces

13. En daar kwam de afsprong...

14. De waterbak stond vol met kijkende mensen, je ziet mijn pokerface

15. De waterbak weer uit met een opsprong. Wat was ik enorm blij en trots op deze fijne ronde!

Zoals je op sommige foto's ziet, heb ik soms nogal problemen met mijn houding boven de sprong. Ik leun te ver naar voren waardoor mijn benen naar achteren glijden. Gelukkig heb ik inmiddels zelf een springzadel gekocht waar ik beter in pas. Zijn eigen zadel is helaas te klein voor mij. Je ziet de switch ook wel van bruin naar zwart zadel op de foto's. Dus daar zijn we hard mee aan de slag

Bedankt voor het kijken, en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.