Wij zijn er ook weer bij in de B paarden met dressuur. Wie gaan er nog meer?
Als ik niet te veel stress neem ik de camera ook weer mee en zal proberen tussen door wat leuke foto's te maken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjaco schreef:Vandaag de L-cross paarden/M-cross pony's gelopen. Dat was niet wat ik vanuit het verleden van Vasse kon herinneren. Dachten een geschikte cross voor een stapje hoger te hebben uitgekozen. Zaten echt een aantal moeilijkere dingen in en het verschil tussen de Bpa (Lpo) en de Lpa (Mpo) was, zoals veel vaker immens. Hadden best wat meer alternatieven mogen zijn zodat de overgang vanuit een lagere klasse iets geleidelijker kan. Vooral een aantal hindernissen (en dan niet de simpelste hindernissen qua hoogte of kijkerigheid) vanuit rare lijn/wending. Dat had echt wel iets vriendelijkere gemogen in mijn ogen.
Sue_ schreef:Sjaco schreef:Vandaag de L-cross paarden/M-cross pony's gelopen. Dat was niet wat ik vanuit het verleden van Vasse kon herinneren. Dachten een geschikte cross voor een stapje hoger te hebben uitgekozen. Zaten echt een aantal moeilijkere dingen in en het verschil tussen de Bpa (Lpo) en de Lpa (Mpo) was, zoals veel vaker immens. Hadden best wat meer alternatieven mogen zijn zodat de overgang vanuit een lagere klasse iets geleidelijker kan. Vooral een aantal hindernissen (en dan niet de simpelste hindernissen qua hoogte of kijkerigheid) vanuit rare lijn/wending. Dat had echt wel iets vriendelijkere gemogen in mijn ogen.
Maar welke lijntjes vond je niet vriendelijk?
Ik vind Vasse tegenwoordig, met de nieuwe crossbouwer, juist een stuk fijner te rijden. Staan wel een paar goede L-dingen in, maar wel allemaal eerlijk en goed passende afstanden. Voor het lijntje met de puntjes een alternatief op de 2e. Er zijn in nederland veel meer en lastigere crossen die een stuk minder fijn rijden. Vasse blijft een boscross maar om nou te zeggen dat het niet vriendelijk stond...
shirleyp schreef:Dat is jammer Sjaco! Vervelend als je verwachting anders is. Ik vond de stukken die de L-paarden moesten doen nabij de B-route erg leuk! Vond het zelfs jammer dat ik de laatste L-sprongen in het bos niet mocht doenMaar ik heb de lus tussen 5-6 niet gelopen, daar kan ik niet over oordelen.
Ik heb vandaag heerlijk geredenPaardlief pakte fijn aan en met resultaat: 1e
Kitty schreef:Hindernis 4A en 4B in de L leverden nogal wat problemen op bij diverse combinaties. En er waren maar weinig binnen de tijd.