Wegens tijdgebrek en wat weinig foto's even een samengevoegd topic van twee wedstrijden. Tussen deze wedstrijden in weinig tijd gehad om te trainen, we waren op vakantie

Beide wedstrijden eerste keer voor ons op deze locaties, dus alles was weer even wennen. Het stond een stuk pittiger dan ik verwacht had. Op SGW Dijkgatbos waren het vooral de lijntjes die lastig waren, in Gorssel stond alles met name dik gebouwd. Het was ook even omschakelen met de dressuur die er nu bij komt. We hebben op Dijkgatbos onze eerste overstap gemaakt van de BB naar de klasse B. Qua hindernissen geen probleem, maar wel vol programma dus ineens. Dressuren is niet echt Bros z'n ding. Thuis gaat het steeds beter, maar eenmaal tussen de witte hekjes hebben we regelmatig wat storingen (met name over het moeten blijven tussen de witte hekjes

Eerst maar even de foto's en video van SGW Dijkgatbos! Springen helaas een balk, we kwamen wat groot de dubbel in. Cross 1 weigering op de greppel, die had ik achteraf beter over kunnen slaan en voor het alternatief kunnen kiezen. Greppels hebben we nog nauwelijks gedaan in de training. Daarna even beetje ritme kwijt en te langzaam de heuvel op waardoor we daar een weigering hadden op een simpele zwevende boom. Verder erg tevreden, alle moeilijke lijntjes waar ik bang voor was gingen gesmeerd!

Let op, dit is een video! Kun je aanklikken, dan speelt ie gewoon af

Daarna dus even paar weken op vakantie geweest. Bros had ook vakantie, stond lekker op de wei en werd gelongeerd. Toen we thuiskwamen stond hij er fit en blij bij, dus het weekend daarna gestart op SGW Gorssel. Daar was hij toch wel een beetje erg fit

Let op, weer een aanklikvideo!