Gezellig, ik heb ook filmpjes van vorig jaar gezien. ik heb er zin in. Doen jullie op de dag zelf cross lopen of dag ervoor?
Noompje86
Geplaatst: 22-09-18 17:23
hoop dat het weer zich een beetje blijft gedragen. Hier kwamen net een paar goeie buien over met hagel... begin te twijfelen of we wel moeten gaan starten
Iedereen super veel succes die meedoet vandaag. Ik sta met mijn camera bij de hooiruif voor de laurier sprong. Dus allemaal even lachen en zwaaien
Kelan
Geplaatst: 23-09-18 20:46
Wat een weertje was het. met rijden niet veel last van, maar voor alle vrijwilligers echt niet fijn.
Wij hebben fijn gereden. Foutloos gesprongen, en een weigering in de cross, op hindernis 13 (de trakhener in de kuil), daar zag ie op het laatst het blauwe zeil, en ik was net niet scherp, want ik zag mijn voorganger daar te voet.... Die was er daar afgevallen. Toen het alternatief gereden, en verder fijn uitgereden.
Noompje86
Geplaatst: 23-09-18 22:32
Ppff wat een weertje was het. Idd alle lof voor de vrijwilligers! Springen ging super, in de cross begon ze veel te veel als een blij ei, op hindernis 2 overkruist met een als gevolg een stop op 3 daarna afgegroet. Had wel door gekunt maar ivm met regen, koud en geen rem leek me dat een beter idee . Het is maar een hobby en moet leuk en veilig blijven. Super blij met het springrondje. Weer een poging in Vasse