Dus we zijn weer lekker aan het trainen, nu is daar afgelopen week ivm het weer niet heel veel van terecht gekomen, maar we hadden vandaag de mogelijkheid! Dus mams weer even de camera in d'r handen gestopt en lekker gaan rijden

Grace gaat top, gisteren wat met balkjes geoefend voor de trail, binnenkort weer een reininglesje meepakken en vandaag wat gewerkt aan het ontspannen in dr bovenlijn, zijgangen en buiging. Tussendoor ook een paar keer op 1 hand gepakt en hierin geoefend op het scherper maken in reactie op neck-rein.
Ik vind het heerlijk om lekker veelzijdig bezig te zijn, we zijn dan ook de ene dag met een stukje horsemanship bezig en de volgende dag leg ik weer een berg balken in de bak

De eerste wedstrijd staat op 2 september gepland en ik heb er in ieder geval heel veel zin in

Na het serieuze bakwerk doen wij vaak nog een rondje om stal, daar loopt een baan met bruggetje en waterbak. Grace (en ik) vind het heerlijk om daar d'r beentjes nog even te strekken en daarna lekker uit te stappen

En zoals ik hierboven ook al aangaf, we houden van die baan

Tot de volgende keer maar weer