Flash is alles wat ik me had kunnen wensen. Een super lief en aanhankelijk paard wat echt voor je wil werken mits je laat zien wie de baas is. daar in tegen heeft ze een heel lomp en eigenwijs karakter wat het soms heel moeilijk maakt om tot haar door te dringen als ze even wat anders ziet of hoort.
Nu ze bijna 2 is word het tijd om langzaam aan wat dingen te gaan wennen en ook al wat aan het werk te gaan.
Zowel ik als Flash hebben nog een boel te leren.
Ik moet leren omgaan met haar gedrag op momenten dat ze er niet bij is (wat al geresulteerd heeft in een flinke botkneuzing in mijn voet). Ook moet ik zekerder in mijn schoenen leren staan en leren niet "benauwd" te zijn als ze wat streken uit haalt. En Flash moet dus nog leren wat werken en bezig zijn nou precies inhoud. Tot nu toe denkt ze dat het doen is wat je wil met een mens aan een touwtje

Om samen lekker te kunnen leren en groeien krijg ik les van Roos Knip, die mij keer op keer laat zien dat het helemaal niet zo moeilijk is, als je maar weet hoe je het moet doen. Hier ben ik enorm dankbaar voor.
Onze doelen voor de komende tijd zijn:
- Flash leren dat als we aan het werk zijn ze haar aandacht bij mij houd en zich er bewust van word dat ik ook nog in de ruimte sta.
- rustig aan toewerken naar de wedstrijd van of 2 september of ergens in oktober.
En natuurlijk zal ik mijn kleine boef nog even voor stellen
Pebbles Final Star
Generals Fairy Star x Red Pebbles
10-8-2016
Dunskin Overo
Net geboren

2 weekjes oud

Ongeveer 6-8 maanden

en al weer bijna 2 jaar

1 juli heb ik weer een les op de planning staan. Ik ben heel benieuwd naar hoe dat zal gaan