Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melissa1996 schreef:Je zou is kunnen informeren bij Wendy van Osch of ze wat heeft staan. Zit in escharen (bij Grave).
De facebook is al even niet meer geüpdatet (begin april) maar daar stonden al 2 ruinen de aan de eisen voldoen. Wie weet heeft ze nu weer iets.
ElCid schreef:Ik weet wel een fokker van hele goede ( ranch) paarden, daar komt mijn Paint hengst ( 155m) ook vandaan. Maar dat is wel iets verder reizen; hij zit nl. in New Mexico ( VS). Mijn ervaring is dat echte "ranch" en allround paarden met wat meer maat, niet als 2-jarige ingereden voor reining en dan ook nog met fijne gangen voor een buitenrit in Nederland erg moeilijk te vinden zijn. Vandaar dus dat mijn hengst uit New Mexcio komt. Je zou eens in België of Duitsland kunnen kijken. Kennissen van mij hebben hun paarden bij de WR ranch in België gekocht, betaalbare leuke paarden die in sommige gevallen als 4-jarige nog lekker op het land lopen en niet al zadelmak zijn. Prima buitenrij paarden maar ik weet niet of ze daar grotere maten hebben. Het is wel een reining stal maar gelukkig zijn niet alle paarden als zodanig ingereden.
Ze hebben niet alle paarden op de hun site staan dus je zou ze moeten bellen. http://www.wr-horses.com/
ElCid schreef:Van Jerry Kimsey in New Mexico, hij zit in Belen, net onder Albuquerque. Maar er zijn daar meerdere fokkers van goede ranchpaarden, Jerry is al in de 70 en ik weet niet precies wat hij nog doet qua fokken etc. op dit moment. Maar daar kan ik wel achter komen als je wil.