na een (te)lange winterbreak zijn we nu echt weer de draad aan het oppakken met rijden! Eerst der zelf opgepakt met tussentijds een afspraak met mijn lesgeefster om te kijken hoe het ging en vandaag zijn we weer gaan lessen, ik merkte dat we er beide aan toe waren en we weer op het punt waren waar we voor de winter gestopt zijn. Hoe ik van de zomer nog veel aan het 'babysitten' was kan ik haar nu veel meer los laten en een fijn tempo aanhouden!
Mijn mama en papa kwamen ook kijken, mijn moeder komt wel vaker mee maar voor mijn vader was het voor het eerst dat hij naar de les kwam kijken. Het was een fijne les waarin we stappen naar het overspringer in galop en het spinnen hebben gemaakt, overspringen is in onze bak wat lastig aangezien deze niet heel groot is. We bouwen rustig op, aan enthousiasme is geen gebrek madame bood gelijk van alles aan

Zowel mijn moeder als vader hadden wat foto's gemaakt en deze leken me wel leuk om te delen, ik heb aan vorige tips veel gehad en merk zelf al veel verbetering! Opbouwende tips mogen altijd maar onthoudt we hebben les

support vanaf de zijlijn

helaas enige galops foto, ze liep zo fantastisch maar ach beter iets dan niets toch

Bedankt voor het kijken, nogmaals opbouwende tips zijn altijd welkom vooral nu we weer aan lekker aan de slag gaan maar houdt het netjes