Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MerelV schreef:Ik ging voorheen altijd naar de zomerinstructieweken van de KNHS. Ook deze trainingsweken (de eventingvariant heb ik het dan over) leken mij erg leuk. Helaas zijn er nieuwe voorwaarden gesteld aan deelname (namelijk B springen +6 zijn geweest). Ik doe eventing en dressuur en spring niet zo veel op wedstrijd. Wel kom ik keurig een B cross rond. Ik mag dus helaas niet meedoen.
Ik ben benieuwd of er veel veranderd is aan de weken, dus ik lees wel graag even mee. Wie weet volgend jaar.
Jiska schreef:MerelV schreef:Ik ging voorheen altijd naar de zomerinstructieweken van de KNHS. Ook deze trainingsweken (de eventingvariant heb ik het dan over) leken mij erg leuk. Helaas zijn er nieuwe voorwaarden gesteld aan deelname (namelijk B springen +6 zijn geweest). Ik doe eventing en dressuur en spring niet zo veel op wedstrijd. Wel kom ik keurig een B cross rond. Ik mag dus helaas niet meedoen.
Ik ben benieuwd of er veel veranderd is aan de weken, dus ik lees wel graag even mee. Wie weet volgend jaar.
Merel, voor de eventing 2-daagse en 4-daagse is de eis B+1 in het springen.