Na een heerlijke start van het seizoen in Alphen-Chaam (in de B) gaan wij hier het seizoen verder in de klasse L!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prisjee91 schreef:Topic van vorig jaar heb ik voorbij zien komen maar heb hele wisselende verhalen over vorig jaar gehoord. En aangezien ik het een super leuke cross vond 2 jaar terug (B paarden) wil ik hem dit jaar ook graag weer rijden. Als het echt heel unfair staat dit jaar start ik gewoon niet maar wil het dan wel met eigen ogen zien.
Knert schreef:Prisjee91 schreef:Topic van vorig jaar heb ik voorbij zien komen maar heb hele wisselende verhalen over vorig jaar gehoord. En aangezien ik het een super leuke cross vond 2 jaar terug (B paarden) wil ik hem dit jaar ook graag weer rijden. Als het echt heel unfair staat dit jaar start ik gewoon niet maar wil het dan wel met eigen ogen zien.
Wat heb jij een integere instelling zeg..!
Mijn complimenten
Knert schreef:Prisjee91 schreef:Topic van vorig jaar heb ik voorbij zien komen maar heb hele wisselende verhalen over vorig jaar gehoord. En aangezien ik het een super leuke cross vond 2 jaar terug (B paarden) wil ik hem dit jaar ook graag weer rijden. Als het echt heel unfair staat dit jaar start ik gewoon niet maar wil het dan wel met eigen ogen zien.
Wat heb jij een integere instelling zeg..!
Mijn complimenten