Zondagochtend heel vroeg uit bed, want door het uur tijdsverschil voelde het letterlijk als midden in de nacht. Maar het was voor een goed doel. Naar stal, trailer aangekoppeld en om kwart over 8 kwamen mijn grooms aan. Pony ingeladen en op naar Renesse.
Daar aangekomen meteen uitgeladen en een mooi paddockje naast de trailer gemaakt voor Vannie, zodat ze lekker wat kon eten en drinken en bijkomen van de reis.

1.
Vervolgens ben ik gaan aanmelden, daarna terug naar de trailer om de pony op te halen voor de voorkeuring. Hier kwam ze keurig doorheen met een hartslag van 44 en verder allemaal A-tjes.
Daarna weer terug om op te zadelen en richting de start, waar ik om 11.14 uur mocht vertrekken

2.
Pony was super relaxed en braaf, dus onwijs kunnen genieten van de prachtige omgeving.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.
Groompunt onderweg, bij het keerpunt op het strand, waar mijn topgrooms klaarstonden met water en sponsen

12.
En uiteindelijk na 23 km weer aangekomen bij de finish. Meteen aangeboden en ze had een hartslag van precies 60 slagen per minuut.

13.
Zadel er vervolgens meteen vanaf gehaald, zweetdekentje op en terug naar de trailer gelopen zodat ze even wat kon eten en drinken. Daarna weer terug voor de nakeuring en ook daar kwam ze keurig doorheen met een hartslag van 43. Helaas wel een B-tje voor darmgeluiden, maar ze had ondanks alle slobbertjes wat weinig ruwvoer op. Maar ze oogte fris en vrolijk, dus daar kon ik mee leven en thuis meteen volle bak aan d'r kuilvoer.
Erg tevreden dus al met al, en zeker voor herhaling vatbaar.