Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vosje2010 schreef:Superleuk!
Ga je helemaal alleen op wedstrijd? Stoer.
Ik heb zelf ook een Lusitano die erg goed kan springen, we starten nu BB springen en hebben in de dressuur bijna de punten voor het Z.
Ellen_ov schreef:Wat stoer dat je dan gewoon lekker alleen gaat! Leuke vlog, ik ken deze discipline helemaal niet, valt het onder het eventing/cross regelement of is het echt weer een tak apart? Hoe zit het bv met de puntentelling?
Het lijkt mij erg tof om eens te rijden, alleen zijn bijrij-paard en vooral(!) ik daar nog niet aan toe
kikkerdril4 schreef:Ellen_ov schreef:Wat stoer dat je dan gewoon lekker alleen gaat! Leuke vlog, ik ken deze discipline helemaal niet, valt het onder het eventing/cross regelement of is het echt weer een tak apart? Hoe zit het bv met de puntentelling?
Het lijkt mij erg tof om eens te rijden, alleen zijn bijrij-paard en vooral(!) ik daar nog niet aan toe
Het is een soort van oefencross maar dan op 1 veld, dus er is verder geen echte puntentelling
NienkeV1994 schreef:Leuke video, leuk paard heb je ook. Interessant om een kijkje te krijgen op zo'n wedstrijd! Ik ben op je geabonneerdMocht je vaker gaan vloggen vind je het misschien ook leuk om in het vlogger topic mee te praten
[HK] Vloggende bokkers nemen YouTube over!
_Elke schreef:Leuke vlog!
Leuk om dit hele seizoen te doen.
Kleine note; je beschermers aan de achterbenen zitten gedraaid. De harde plaat moet goed voorop zitten. De sluiting aan de buitenkant..
_Elke schreef:Nope ik heb ook de dalmarsen de plaat hoort voorop het been want dat beschermd tegen stoten tegen het been.
Het is een veel voortkomend probleem bij deze beschermers dat ze draaien.
[ [url=m/ehG6qB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het flapje hoort voorop en de sluiting aan de zijkant zodat als je paard als die de kogel buigt de bescherming nog goed zit