Een onwijs gave show waar het niveau hoog ligt en je los rijdt tussen (vind ik) eigenlijk alleen maar gaven paarden

Vooraf niks verwacht, vorig jaar was ik blij met mijn 12e plek na het rijden voor een voor mij super proef.
Maar de proef ging lekker, ik had geen echte fouten, maarja wat verwacht je dan van de punten, eigenlijk nog steeds niet heel veel.

Toen kwamen de punten, een 68,5. Een persoonlijke high score voor mij (op naar de 70 score hehe). Dus ik helemaal trots, was ik al want ik had lekker gereden en lol met knol is t belangrijkste, altijd

Aan het uitstappen toen m'n moeder naar me toe kwam, JE STAAT TWEEDE!! ehh wat?

Uiteindelijk een gave derde plek van de 41 starts, een vermelding in de uitslagen op westerntoday.nl, een lint en een zak havens voer naar keuze en ook de fotograaf heeft gave plaatjes gemaakt.
Kortom, helemaal tevreden en happy, met mijn knappe Footworkdunitgreat (Grace)

Wat foto's van de training (door MW Photography, die voor het eerst sinds tijden weer d'r camera vast had):
Oh en ja, lekker fout he? Die bescherming

En dan de show zelf:

The day after, wat betekent 's morgens ijskoud dus lekker in het land (dat mag bij ons als het hard genoeg is in de winter) en 's middags uit de wind in het warme zonnetje zonder deken rollen:

En dan vandaag.. lekker buiten rustig trainen en daarna uitstappen op de baan:

Hebben jullie met ons mee genoten? Ik hoop het wel