Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
troi schreef:Wat vind je een normale prijs? Bij een bekende fokker heb je geen (groene) beleerde voor minder dan pakweg 5000/6000. En das dan een ‘simpele’.
Bij reining stallen zullen dit de veulen prijzen zijn.
Dan vinden veel recreatie ruiters al hoge prijsklasse
DubbelDun schreef:Ik denk dat de woorden recreatief en reining in één prijs niet samen te vatten zijn.
Zodra het woord recreatief in een adv voorkomt zit je in een lagere prijsklasse en staat er reining hangt er duidelijk een ander prijskaartje aan.
Bij een recreatief reining paard denk ik aan iets wat niet echt geschikt blijkt voor reining met grote kans dat ie al teveel gepushed is met alle gevolgen die dát weer kan hebben.
En een paard met een reining-pedigree zegt niets zolang hij de oefeningen nog niet kent c.q. fatsoenlijk kan uitvoeren.
Kaspar schreef:2a54z6e45r6r schreef:Waarom moet het paard van een stal komen als het recreatief is? Een stal wil niet zeggen dat je daarmee gelijk een gezond paard koopt
Omdat ik graag keuze uit diverse paarden wil hebben ipv half Nederland afrijden om telkens bij een particulier 1 paard te bekijken