Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MerelV schreef:Ik start in de B paarden. Is jullie inschrijfgeld wel gewoon ontvangen? Ik heb het rekeningnummer uit het vraagprogramma gebruikt en nu krijg ik mail dat ik het inschrijfgeld voor de 25e moet betalen, omdat ik anders op de wachtlijst wordt gezet. Ik heb al teruggemaild, maar nog geen reactie ontvangen.
kikkerdril4 schreef:MerelV schreef:Ik start in de B paarden. Is jullie inschrijfgeld wel gewoon ontvangen? Ik heb het rekeningnummer uit het vraagprogramma gebruikt en nu krijg ik mail dat ik het inschrijfgeld voor de 25e moet betalen, omdat ik anders op de wachtlijst wordt gezet. Ik heb al teruggemaild, maar nog geen reactie ontvangen.
Bij mij staat er definitief dus is goed ontvangen. Denk dat of jij een typfoutje hebt gemaakt of zij een mail naar de verkeerde hebben gestuurd
esje01 schreef:Als het echt zo hard gaat vriezen dan loopt mijn voorbereiding in de soep.
Ik vrees dat er weinig terecht gaat komen van de galop training die ik gepland had staan.
De buitenbak is dan ook niet in te trainen en ik kan maar 2 keer per week binnen terecht.