Ik kan niet vinden hoe dat nu precies in zijn werk gaat. Wie kan mij vertellen hoe?
Ze staat ook geregistreerd bij het American Paint Horse Association maar moet ik dat ook op naam zetten?
Alle hulp is welkom!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
2a54z6e45r6r schreef:Voor de APHA moet je lidmaatschap kopen voor een jaar (of langer als je wedstrijd plannen hebt) en moet je de achterkant van je formulier invullen (met handtekening van vorige eigenaar om te bevestigen dat het paard in kwestie verkocht is). Deze stuur je dan naar APHA op (het adres staat er bij. Je betaalt de fee's ik denk iets van een 95 euro in totaal met lidmaatschap bij. Je krijgt dan je papier terug maar deze keer staat ze op jou naam en staat op de achterkant ook jou naam waar je moet tekenen in geval van verkoop.
Paspoort kan je normaal gezien overzetten door naar de ingegeven instantie te verzenden dacht ik.
Tinniie schreef:Je zit in België geloof ik he? Of was jij dat niet?Daar kan je het paspoort via my horse id normaal op jou naam in België overzetten.
APHA papieren is idd de transfer op achterkant invullen (met handtekening van verkoper) en dat origineel papier opsturen naar usa (dus neem zeker kopieëen)
superpony schreef:Van welk ras heeft ze een paspoort? Ik had een quarter met een nrps paspoort, maar mn andere 2 hebben een nqha paspoort. Waar het paspoort vandaan komt, moet je het heen sturen. Maar een paspoort is geen eigendoms bewijs.